I'm in love..



.. jag har blivit kär i serien Gossip Girl, allvarligt. Filmerna på tv suger ju.. men böckerna.. mmmh. Jag får nästan orgasm när jag läser, hahaha.. men allvarligt. Det känns som om böckerna är skrivna om mig. Jag har besökt platserna där tjejerna är, legat på samma gräs i samma bikinimärken, shoppat på samma affärer och tänkt samma tankar!
Amelie Diamond aKa Serena van der Woodsen?














Naaw sött va?!:D Jag till höger och min idol till vänster! (a) Skulle lika gärna kunna vara hennes syster!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

På dem 4 bilderna ser ni lite lika ut :D med håret och sådär xD

2010-05-21 @ 14:13:15
Postat av: mogen du är

du klagar på alla hur jävla mycket som helst men du har inte en bild där man ser ditt ansikte ordentligt,lägg ut en utan smink tex feg.

2010-05-29 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0