Godmorgon älsklingar!

Hur är det idag? När jag vaknade imorses upptäckte jag att jag hade feber, så jag stannar hemma.. :( inte kul, men så är det. Så jag har alltså suttit uppe vid datorn i 40 minuter sådär.. och chattat med ett gammalt ex! Haha! Rätt så kul faktiskt eftersom vi känner varandra så bra, så det är jätte bra att vi kan vara vänner tycker jag!

aamelie' säger: meen alltså **** vad menar du när du skriver kram? o.o tror du att jag kommer vilja ha dig igen, vavava?

thailand nästa vecka !!!! säger: jadu. du kommer bli sådär desperat och bara skriva mitt namn överallt...

aamelie' säger: yeeeeeeeee du drömmer mann1!

thailand nästa vecka !!!! säger: haha : ppp hänger du med på matchen på fredag?

aamelie' säger: JAAAAAAAAAAAAAAAA VA TROR DU ?!!!!!!!!!!! :D

Haha, ja som ni ser så älskar jag faktiskt att gå på fotbollsmatcherna, jag gillar sport jätte mycket! Dock börjar jag bli lite osäker om jag verkligen kan gå imorgon, med tanke på febern! :<
En annan sak som inte många vet är att jag har fler killkompisar än tjejkompisar. När jag var mindre hade jag bara två tjejkompisar och minst 20 killkompisar x)! I am so not a girlie girl. Jo men jag är det egentligen, men jag trivs mer med killar ibland, så att säga!

Har brist på bilder nu, så langar en gammal. Tagen hemma hos oss i korridoren..
pappa älskar konst, så därför hänger det jätte dyra tavlor längst väggarna hemma hos oss.. några är till och med original! :) Själv tycker jag att det är lite för dyrt att betala ca. en 4000000 svenska kronor för en tavla! Men ekonomin är annorlunda i London, så därför tycker pappa lite annorlunda om pengar än vad vi svennar tycker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0