"God morgon"

Ni skulle bara veta vilken rent av hemsk dröm jag hade inatt! Jag och min pojkvän storgrälade över msn av en privat anledning, och jag skrev ungefär såhär till honom "Förut tyckte jag att du var söt och annorlunda, men nu äcklar du mig så helt sjukt mycket!" så han skyndade sig att skriva att han gör slut med mig, samtidigt som jag också tänkte hinna före och skriva det... men han skrev det före... sen så hette han något om någon annan tjej, och jag höll allvarligt på att dö.. ja det  löste sig dock, till och med i drömmen. Men jag "fick veta" helt sjukt hemska saker om honom.. usch jag ryser! :(

Jaja. Det var en dröm. :)) älskling ligger och sover här brevid mig *vakna vakna* , hoppas han går upp snart så att jag kan berätta för honom och be om ursäkt. :(

Älskar dig Sakkarias. <3

Typ världens härligaste bild på mig och älskling. Gammal då vi bara var kompisar, aww. <3



Kommentarer
Postat av: paulina

vilken hemsk dröm :(

Men måste bara säga att din kille ser så söt och busig ut på bilden ;D man ser att ni bara är kompisar där haha med tanke på leendet och handen där ;D aaaaaaaaaw;D

2010-05-21 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0