Godmorgon!

Jag vaknade för en stund sen, så har bara hunnit äta frukost med familjen och prata igenom några grejer. I min familj ska alltid måltiderna vara "perfekta", enligt mina föräldrar kan man inte äta en person i taget, eller äta sin egen mat, utan alla ska vara samlade och äta något tillagad, det ska alltid vara fint dukat och gärna stå blommor på matbordet. *Suck*, haha nej men, det kan vara riktigt mysigt faktiskt! :)
Planer för idag då?
Jo visst! tänkte ha en liten "spa-dag" idag, dock hemma eftersom jag inte hittar något bra ställe som är öppet idag. Så mamma tar fram alla sina skönhetsprodukter, och det är alltså många haha, så ska vi trixa lite med utseendet, sen tänkte jag att jag ska njuta av vintern ett tag till, medans det ändå är massor av snö ute, så ska nog höja mysfaktiorn till max med varmchoklad, citronkaka, filtar och film framför TVn ikväll!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hihi det låter bra sötis :)<3

2010-01-30 @ 13:52:13
Postat av: Miranda

Hihi det låter bra sötis :)<3

2010-01-30 @ 13:52:21
Postat av: Amelie

Miranda:

Ja då gumman!

Det var jätte nice igår, ska vi ses nångång snart igen?:)

2010-01-30 @ 14:15:12
URL: http://ameliediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0