Jag startade INTE "bloggkrig" mellan Blondinbella och Pisse?

Nu blir jag lite förvirrad.. ni skriver att jag startade "bloggkrig" mellan BlondinBella och PisseMissie? What the..
Jag förstår ärligt talat inte vad ni menar? Har jag tvingat dem båda vuxna damerna att börja bete sig som tvååringar mot varandra? Nej, inte direkt. Ja, jag erkänner, jag skrev att jag tycker att Blondinbella hade ovårdad hy på Blog Awards. Men hallå? Jag skickade knappast bilderna till Pissie, eller bad henne skriva om det för den delen heller! ;)
Så nu tycker jag att ni får sluta skylla på mig, jag är inte inblandad!

Kommentarer
Postat av: mmautildah'

fin blogg !:)

2010-02-19 @ 17:24:52
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: habibi

HAHAHHA skön du är! Jag lovar det var du asso!

2010-02-19 @ 18:59:46
Postat av: habibi

HAHAHHA skön du är! Jag lovar det var du asso!

2010-02-19 @ 18:59:53
Postat av: Anonym

jo det gjorde du ....

2010-02-19 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0