Hejdå, blonderade fjortisar!

*Mmmmh, vad skönt!*
Äntligen slår min dröm in, hehe, kan man nog säga utan att överdriva! Den största (både ålder och storlek) fjortisen har färgat sitt hår, MÖRKBRUNT! Yeeas! Ni kanske kan gissa vem det är? Hennes namn börjar iallafall på P och slutar på issie (vilket stämde bra på hennes föredetta pissgula hår) .

Är det bara jag som känner en stark sommarkänsla i det hela? Skönt, jag själv ska iallafall gå runt med mitt naturligt blonda hår, som blir ännu blondare av solen, och vara alldeles gyllenbrun, grrh!



Vad jag tycker om Pissies nya look? Hmm, ja.. den utstrålar verkligen hennes nationallitet iallafall!
But still.. blondes have more fun, biatch! ;)






Kommentarer
Postat av: isabelle - &

HAHAHA! tack för bilden ;)!

2010-02-13 @ 13:18:35
Postat av: mergime

me dont like.

2010-02-13 @ 16:42:23
Postat av: sTEee

Taskigt Amelie..

hon som är sååå nöjd ;)!

2010-02-14 @ 11:38:21
Postat av: annie

hahaha älskar när folk postar fula bilder på henne, seriöst, om jag var känd och såg så dålig ut utan smink skulle jag inte gå ut utan

2010-02-18 @ 04:04:07
Postat av: Åssiew

tråkig färg xD

2010-02-18 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0