Happy valentineday!


Tänkte bara uppdatera lite mellan allt gos, choklad ätande och små spa behandlingar som jag och min pojkvän genomgår just nu, hehe!
Ni små turturduvor kan fortsätta med erat mys, men jag tänkte skriva en sak alldeles speciellt till er som är ensamma på alla hjärtans dag! ♥

Du som är ensam på den här dagen:

♥ Ha en liten ego-dag, där du sköter om dig själv, köp hem ditt favorit snacks (eller möjligtvis rota igenom köksskåpen), läs någon bra bok, bada och avsluta dagen med att kolla på din favorit film!

♥ Ring dina kompisar, alla hjärtans dag handlar inte bara om söta par, utan faktiskt om alla du tycker om och bryr dig om!

♥ Spendera dagen med familjen. Inte så taskigt som det låter faktiskt! Plus, att det faktiskt alltid lönar sig att vara extra snäll mot familjen!

Ingen lust att fira idag av någon anledning? Oroa dig inte! Det kommer fler tillfällen då du kan lyxa till det! :)

Vad ni än väljer att göra idag, mina gullungar, så kom bara ihåg; You are not alone!

Men men! Nu ska jag och min käraste fortsätta fira lite, gulligull, hehe.




Kommentarer
Postat av: Sammi

Jätte gulliga tips! (L)

själv spenderade jag dagen med vännerna, inte med någon pojkvän (som du tipsade hehe). Men måste bara höja tummen upp till dig! Så söt som du är mot dina läsare!!:)

2010-02-14 @ 18:47:03
Postat av: Anonym

fina tips amelie, fortsätt blogga (L)

2010-02-15 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0