Dagens outfit

Är det bara jag som är helt pissout på vintern? Mina outfits blir mer och mer i snälla-ge-mig-sommar-och-det-nu-stil vilket är lite halvstörande. Jag orkar bara inte vinterkläder mer.. *suck*!
Aja, försökte ställa in kameran på sekvenstagning, men jag lyckades inte, och jag var ensam hemma.. så det får bli en störande hej-jag-har-brist-på-bra-bilder-bild helt enkelt!



Topp med dragkedja - Monki
Jeans - Evisu
Bälte med nitar - Dolce & Gabbana
( plus ett par högklackisar från mammas garderob )

Okej. Jag erkänner, det var kallt, jag frös ihjäl (trots min lätta jacka) och jag börjar känna mig patetisk. Lucky me att jag ska till Kreta på måndag!;)

Kommentarer
Postat av: MIRIAM

SNYYYYYGGGGTTTT!!!!!!!!!!!!!

2010-02-20 @ 22:08:20
Postat av: Anonym

haha vill också ha sommar... :<

2010-02-20 @ 22:25:46
Postat av: michelle

eller hur... det är samma sak för mig;O sätter på mig sommarkläder och glömmer att det är vinter xD haha så körd!

2010-02-21 @ 11:59:54
Postat av: susanna

vad fin den toppen var :)

2010-02-21 @ 14:29:48
URL: http://blondiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0