SMINK + BOYFRIEND = OHYEA

Sitter här med en fet Oriflame-tidning (ni vet Sveriges egna smink-märke? Brukar vanligtsvis beställa/köpa smink från Chanel, men märkte att Oriflame är bra det också..) och självklart min egna lilla familj; Casandra Holst och Sakkarias Holst. Haha, jag och Cassie bläddrar i tidningarna som tokar och markerar allt vi vill ha, medans älskling fixar milkshakes åt oss!
Casandra: Jordgubb och vanilj
Jag: Banan och kiwi
Sakkarias: Kola-vanilj milkshake

Haha! Vi har blivit as-fett-grymma på att göra milkshakes! Så igår handlade vi massaaa ingredienser till milkshake som vi nu njuter av, hehe.
Å, nu kommer han med våra milkshakes.. hahahah be right back!

- en minut senare, jag har spillt ut min MILKSHAKE över halva linnet..... BUHUHUUH. -

Såja, nu sitter vi här. Vid bordet i min familjs kök och dricker milkshake (HAHA, älskling gjorde en ny åt mig.) och bläddrar i smink-magasines, haha! Ska skriva ner konversationen som låter kring bordet nu.

Sakkarias: va är det där? ' pekar på en ögonskugga '

Cassandra: hmm? Skugga. ' fortsätter bläddra och ringa in '

S: det där då? ' pekar på en annan skugga '

C: en till skugga! Var tyst nu då..

' tyst i 30 sekunder '

S: Amelie.. vad är det där?

Jag: LÄPPGLANS?! ._.

S: Ska du köpa det dära rosa?

Jag: JA?! Vadårå... ._.

S: Ska du ha det på ditt ögonlock?
  <---- HAHA, så söt! Jag har två ögonlock. Cutiepie ;>

Jag: Nä.. på läpparna. Det är läppglans.

S: Dina läppar är la rosa redan..?

Öhum.. Ja... ni ser, hur kul vi har! :'D Haha, min pojkvän är verkligen senil när det gäller smink. Men det kanske jag borde vara glad över?
Jaja. Jag återkommer med fler inlägg snart!
BTW; ursäkta att jag har drogat ordet milkshake i det här inlägget, men hur kan man låta bli..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muuumsigt!:D ge mig pojkvännen din och behåll smothiesarna (milkshake som du kallar det) ;)

för det tycker jag att jag förtjänar ..:( YUMMIE! :G

2010-08-22 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0