Ur Cassies Synvinkel

Hej hej! Det är Cassie här, som vanligt.. eller nja inte som vanligt kanske.. men det ska bli "som vanligt" har jag tänkt mig, för nu ska jag blogga en hel del på Amelies blogg. Då blir det både bättre uppdatering + lite roligare läsning eftersom vi kommer att vara två. Det är fortfarande Amies blogg, men jag ska bara gästblogga ganska ofta, inga sådär grova förändringar alltså.
Orkar inte skriva så mycket mer just nu, men tänkte bara berätta det för er. Ni kan också hitta några äldre inlägg som jag har skrivit under kategorin "Ur Cassies Synvinkel" i arkivet till vänster. Vi hörs imorgon hörrni!
PussKram , Cas





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild!;)

2010-04-21 @ 16:51:38
Postat av: Anonym

Du skriver så fint... Amelie också för den delen. Duktiga tjejor! C:

2011-07-11 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0