I'm back

Nu så, nu är jag tillbaka (igen).. har haft fullt upp med läxor, betyg och allt möjligt skit.. men nu är det lugnt igen och jag ska börja blogga som vanligt! :)

Just nu sitter jag hos en av mina bästavänner Adam, med Adam och Mattias.. vi slutade nämligen skolan lite tidigare idag så vi passade på att göra det vi tycker om mest -äta! (Haha skoja..)
Så nu sitter vi med varsinn stor räksallad och tittar på TV.
Mattias tog en jätte söt bild på mig och Adam, det ser ut som att vi pussas eller gör någonting gulligt sådär, fast egentligen höll vi på slå våra pannor mot varandra.
Aja den kommer nedan här iallafall... HAHAHA, kolla.. jag ser ut som askungen...
Kanske borde satsa på Adam, eller vad tycker ni? Nej jag bara skämtar, jag älskar Sakkarias<3.





Kommentarer
Postat av: cornelia

Hahaha så söta ni två är :D

trodde ni kysstes elr nåt först o.o

2010-04-19 @ 17:43:04
Postat av: S

Cornelia - vadå dem två söta eller?:o Amelie är min ju!:'<

2010-04-19 @ 17:44:03
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/
Postat av: Amelie

Sakkarias:

Såklart älsk <3

2010-04-19 @ 20:13:56
Postat av: thimmy

Hahaa fail amelie eller?

Sakke bah "Vadå dem två söta eller?:o" och du "Såklart älsk<3"



hahahah :D

2010-04-20 @ 18:56:53
Postat av: josephine ( Jozzie @ mma )

du är min förebild.. hur blir du så söt..?!

2010-04-20 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0