Dollface

Hey bloggish!
Nu sitter jag här med min allra bästa kompis *trumvirvell* Cassie såklart! Har ni saknat henne? Just nu bloggar hon inte mycket på sin egna blogg, men hon ska faktiskt börja skriva på min blogg också, spännande va? Jau, det tycker iallafall vi!
Casandra har nyss lockat mitt hår, det blev hur snyggt som helst (thi-hi-hi?) .. som det då alltid blir när Cas gör det. Hon är faktiskt jätte duktig! Tänkte att ni kanske ville se också (a) , så jag tog en snabb lite små-ful bild i camen. (Gick tyvärr inte att rotera bilden..)


Såhär ser det ut.. snyggt va? :) Håret blev lite dockaktigt, tycker ni inte?

Det var allt jag ville berätta och visa för er nu.. men Cassie återkommer med ett inlägg här i min blogg alldeles snart, så ska jag lata mig och äta världens godaste Ben&Jerry glass! Mmmmmmh, that's how we like it in London! ;)


Kommentarer
Postat av: lysia

Vilken hårfärg/toning använder du för att få håret exakt som du har på bilden?

Och hur sköter du om ditt hår, det är jätte fint!:o

2010-04-20 @ 20:19:39
Postat av: Anonym

MEN VAFAN. det är jag på bilden ju :S:S ofta

2010-04-23 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0