Viktigt! Läs!

Asså hej bloggen!
Har bytt om nyss, och sminkat mig, jag vet att jag sa att jag hade glömt hela sminkväskan i skolan, men snälla ni kan väl allvarligt talat inte tro att jag bara har en sminkväska? HAHAH, hela mitt rum är fyllt med massa kläder, smink, parfymer, heta killar, och andra tjejgrejjer :)
såså, gick inte till skolan för att jag inte hade lust,
är man amelie diamond så måste man liksom inte det ;) ..
iaf, kolla hur söt jag ser ut just nu :) !


Ser inte mina ögon blåa ut:o ?

för er som fortfarande inte tror på att jag har den perfektaste kroppen i världen,
here you go!
* BILDBEVIS *

Nananana.. feel the pain alla fettaaas,
inget äckligt fett här inte...


Puss puss på er! I know you love me!
XoxoX

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men att vara pinnsmal är inte att ha perfekt kropp gumman :)

2009-09-22 @ 16:48:42
Postat av: sandra

vet du att de där bilderna ligger ute på en porrsajt?

2009-09-22 @ 18:45:56
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

FETT SYND DIN O**

E VADÅ BRUNETTER FÅR INTE GÅ MED ROSA ASSÅ JAG BAJASAR PÅ DEJ BREE ASSÅ DU TROR ATT DU HAR FIN KROPP LYSSNA DU E FEJK GUMMAN FEEEJK SÄKER DU GÅR OCH LÄGGER PAPPAER I BRÖSTEN FETT FUUUL DU E. ALLA KILLATR SOM TAR DIG E BARA TSM MED FÖR DOM VET ATT DU KMR GE DOM VAD DOM VILL HA

2009-09-22 @ 20:31:10
Postat av: Anonym

hahaah jag ser att du inte har något fett, inte ens på brösten. hahahah, hur känns det att vara planka? x)

2009-09-26 @ 15:51:24
Postat av: Johanna Bäcklund

klä på dig för fan tjejen, du skämmer verkligen ut dig

2009-09-27 @ 19:07:59
URL: http://johannalo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0