Hej !

Jag sitter och väntar på bästavännen .. som förmodligen kommer snart , sego är hon..
måste bara säga det att jag har världens finaste vänner. Och särskilt du Cornelia betyder sjukt mycket!
Alltid vi två, thihi och med lite teamwork har vi snart kändabloggar, that's so nice, right babe?;)

Hihi, iallafall, var bara tvungen att lägga in den här bilden på mig igen, visst är den fett cute lixx?
I know you love 'et' ..



förresten, tack för era kommentarer, love it!
Haha en var speciell som fick mig att skratta lite hihi,
typ nåt om att jag var tjockare än Pissie, ni vet hon svarthåriga polacken med långnäsa.. eller iof hon har ju blonderat sitt hår nu..



och iallafall.. jag är verkligen, verkligen, inte lika fet som Kisset! IUUEEW!







Jag vet att ni önskar att ni hade min fina kropp, mitt söta ansikte och mitt naturligt blonda långa hår.
Men det kommer ni aldrig få!
Puss!:)


Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej , kolla in min blogshop där jag säljer ;

♥ Rosa mjukisdress (ljusrosa)

♥ Rosa mjukisdress (mörkrosa)

♥ Ed Hardy Linne

♥ Ed Hardy Hoodtröja

♥ Ed Hardy Mjukisdress (brun)

♥ Ed Hardy Mjukisdress (vit)

♥ Ed Hardy Shorts (rosa)

♥ Ed Hardy Tröja (rosa)

&en massa andra ed hardy kläder.

♥ Fest klänning.

♥ Kepsar.

♥ Massor av Adidas tröjor.

♥ Rasta kofta.



Jag garanterar att du kommer va intresserad utav minst 2 plagg.. menmen gå in på blogshopen här;



http://latimbella.blogg.se/category/saljes.html

Puss, &förlåt för denna långa kommentar.

2009-09-27 @ 12:18:18
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Gina

söt :)

2009-09-27 @ 12:44:08
URL: http://bbarajaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens runkelirunkrunk, tack för det!

hälsningar,

roger!

2009-09-27 @ 14:30:23
Postat av: Anonym

du e skit fin :)

2009-09-27 @ 15:24:40
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: stefan

okej du är väl lite väl smal?? fan titta dina lår :O dom är fan som mina över armar

2009-09-27 @ 16:18:45
Postat av: Hej!

Hej, du verkar some en tjej som är jääte gullig, jag är en tjej i din ålder, som undrar en sak:



Rakar du dig? du vet :p, har du några tips för rakning isåfall?

2009-09-27 @ 16:32:35
Postat av: Johanna Bäcklund

du har en kraftigt bred höft. nån modell kan du iallafall inte bli. o kissie är väl inte tjock, de var de dummaste jag hört. Men ah, det kom ju från en människa som vill vara en barbiedocka , såatte.

2009-09-27 @ 19:03:46
URL: http://johannalo.devote.se
Postat av: lisaalaaalaaallaaallaaaaalaaaaaa mest a

vad säger dina föräldrar när du blottar dig i bloggen sådär:)?

2009-09-27 @ 19:14:47
URL: http://kanskelisa.devote.se
Postat av: Anonym

hahahha vem vill va så smal om man inte har NÅGRA BRÖST ALLS.



jag är lite "tjockare" än dig, och som jag skrivit innan. 65DD ;)

skryter aldrig om det, men tycker det är kul att du tror alla är avensjuka på dig, när du är det på alla som faktiskt har bröst och inte är feta :)

2009-09-27 @ 20:35:45
Postat av: Lydia

Den där bilden var väl inte så fin? Har redan snyggare kropp, sötare ansikte och mkt finare blont hår. Och jag är inte kobent, kolla på dina ben. Fast alla kan inte vara modeller som jag.

2009-09-28 @ 10:36:20
Postat av: sofie f

du är jätte snygg! :O

2009-09-28 @ 12:40:51
Postat av: Anonym

har bara en sak att säja om din "fina" kropp;

ÄCKLIG!

2009-09-28 @ 15:42:25
Postat av: Anonym

dina ben ser missbildade ut hahahaha

2009-09-29 @ 22:12:01
Postat av: Pinnen i din näsa

O M G, fan va FET du är!!!

Trodde du va smal o snygg - men hade visst fel...:'(

Jag spyr?

Proppa inte i dig vad som helst!

2009-10-01 @ 22:38:06
Postat av: Anonym

sexy !

2009-10-02 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0