H*****

Kolla vad jag fick idag, eller ja, fick och fick, jag skulle köpa det.. men fick det gratis, haha,
" H som i ? "
Ja det kan ju ni få fundera på tycker jag,
new boyfriend?



Btw, imorgon blir det skola, även för min del :'( !
Jag hatar det! I HATE IT! Okej så illa är det inte.. men jag klarar bara inte av att gå upp så tidigt på morgonen!
Haha, jag och mamma idag:

Jag: Mamma! Jag måste sola solarium, det blir fest ikväll!
Mamma: Fest?! På en måndag?! Njaaé tror inte det va! Amelie, du ska till skolan imorgon.. *lalala*
Jag: MEN ÅÅÅHHHH! *suck*
Mamma: Alla normala människor går till skolan! Lek inte prinsessa...
Jag: ÅÅÅÅÅÅÅHH!! VADÅ ALLA NORMALA?! JAG ÄR SJUK!!!!
Mamma: Du har varit sjuk i nästan en månad nu!


Jaja, det hela slutade med att jag "MÅSTE" gå till skolan imorn, även jag, AMELIE DIAMOND, hallå säger inte mitt efternamn något?! måste till skolan.. åååååh!!!

Kommentarer
Postat av: alicia sötnows <3

vad vare du fick?

2009-09-28 @ 19:44:16
URL: http://princessalliie.blogg.se/
Postat av: ddd

Hahah du är så skön! Fortsätt så! :D

UPPDATERA MER:D:D:D

2009-09-28 @ 20:01:54
URL: http://ddd
Postat av: Madicken

Hahahaha du är pinsam!

2009-09-28 @ 20:59:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: LLucas (ja med två L)

Varfö rär vissa männiksor så sura mot dig typ?:S du är ju klockren! Dem som hackar på dig är som små dumma får, som bara lyssnar på storabloggarna, vem har sagt att inte du får ta plats liksom?! DET HÄR ÄR BRUDENS BLOGG, låt henne wtf?! Kissie och dessie och dem var inte bättre i början av sinn bloggkaraktär heller ;)!

SKÖT OM DIG!

/ LLucas

2009-09-29 @ 16:06:33
Postat av: dyygyt

snälla uppdatera mer, du är grym och allt! Ha mer bilder och sånt :D

pöss

2009-09-29 @ 16:31:58
URL: http://dds
Postat av: Anonym

nej, ditt efternamn säger ingenting?

2009-09-29 @ 17:29:49
Postat av: Anonym

Du är typ.....

hmm.. kan du vaara släkt med känidsar?:S

2009-09-29 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0