Cassie lilla gumman, vad gick fel?;)

Hej bloggen!
Sitter här med med Cornelia och kollar lite gamla bilder, det är ju nästan alltid underbart att se,
eller ja typ då alltså..
och jag själv tycker att jag har förändrats sjukt mycket!
Sen jag in på min före detta bästakompis blogg nyss,
så kollade jag lite på gamla inlägg och plötsligt; Amelie & någon blablabla...
jag bah WHAT?! en bild på någon fet blond tjej med glasögon..?! VAAA!? Så hade någon kommenterat med mitt namn och min bloggadress: NEJ TA BORT BILDEN! eller något liknande..
nej nej nej lilla Cassie, det där är inte jag, och det är heller inte jag som har skrivit det,
hmm vad gick fel där om jag får fråga..?
För den där tjejen på bilden heter visserligen också Amelie, men kommentaren då...?
Ja jag vet inte vad jag ska tro längre asso !:P


Jag vet att jag är det bästa du vet, lilla gumman, men svartsjuka smickrar dig inte .. ;)

Sen såg jag även det här lilla tecknet på avundsjuka,
look at this shit!

Är det så du vill ha det lilla fröken lögnhals?
Piercingen nudå?
Jo sanningen är hård gumman, du tog den aldrig hos ett provs utan stack hål med en sak man använder när man grillar, snälla lilla vän då, klart att det blir inflamerat och grejjer, kom igen Cassie, så fattig är du inte, du är bara under 15 och har inga föräldrar som godkänner dig att piercas ;)
vet hennes föräldrar ens om piercingen..?

Jag förstår heller inte varför du ljuger om våran såkallade vänskap, eller ja, något som en gång var en vänskap..
hur f*n kan du ha mage att säga att DET ÄR JAG SOM HAR FÖRÄNDRATS..? Om det är någon som har förändrats här av oss två så är det du, du och du!
Du har alltid haft svårt för att få vänner innan, du fäste dig vid mig som en fästing och ville att jag skulle presentera dig för mina andra kompisar, hitta killar åt dig, låna ut en massa pengar och kläder till dig (SOM JAG INTE ENS HAR FÅTT TILLBAKA????!-.-) ,
du själv har aldrig egentligen varit fin, aldrig fått den uppmärksamheten som du får idag, aldrig kännt dig speciell eller hur?
Men jag var ju faktiskt alltid populär bland både tjejerna och killarna, var en bland dem bästa i skolan, och det här är sanningen, den som du inte vågar erkänna, right?

Så alltså skaffade du dig lite nya vänner genom din syster och genom mig, du fäste dig vid dem alla och tror nu att ni är riktigt bra kompisar...

oj nu kom jag på att jag glömde Delilah!
Delilah är
en barndomsvän till mig, och kanske till dig också, men först och främst till mig, våra föräldrar kände varandra, vi lekte i sandlådan på dagiset,  på förskolan satt jag och hon och pärlade, då var ju du också med, men då hade du inte bestämt dig för att bli vän (ta ifrån henne från mig) med Delilah.

Det var nog i 3an som du började köpa "bästishalsband" till dig och Delilah, så undrade jag en dag om inte du och jag var bästisar, gissa vad lilla Cassiemassie sa då? Nåt istil med; du är inte med i våran hemliga klubb Amelie, och du får inte vara med heller.
Så liten och ändå så riktigt elak!
Ja det är ju i och för sig det Casandra fortfarande är .. ;)
You are a bitch!
B - I - T - C - H .

Så i femman och sexan hade hon och Delilah redan blivit små fjortisar, Casandra hade nån gång i fjärde klass sagt till mig "Vilken BH får mina bröst att se större ut Amelie?" hon var så van att jag visste allt, men faktiskt så brydde jag mig inte riktigt om sånna saker när jag gick i fyran, jag var nog mer av den tjejen som satt och lekte med Barbiedockor och älskade att sitta och prata med min mamma.
Men sånn var inte Cassie, hon gick praktiskttaget runt och betedde sig som en liten h*ra..
Delilah var nog inte riktigt så hemsk, hon blev visserligen lite bitchigare av att bara umgås med Casandra hela tiden, men men.. riktigt så hemsk var hon inte.

Och så vidare till "nuet" , Casandra är inte mer än en liten fjortis helt enkelt,
en tjej som går med på engångsligg, röker, supar OCH SAMTIDIGT KALLAR SIG KRISTEN.
Ja du lilla vännen, det där är inte så bra förstår du ...


Någon som kan gissa vem det här är.. ?
jojo, klart att ni har rätt ;)
Men "Cawiie" då..
Hur gamal kan hon vara på denna bilden tro?
Bilden är tagen i 4an - 5an sådär ,
och ja, hon kallade sig faktiskt "Cawiie" på den tiden,
ville även att alla andra skulle kalla henne för det, och även "Cawiiebitch",
dock kunde flickan inte stava till bitch ;)


Ja det är inte så svårt att lista ut vart kameran var riktad på denna bilden, ;)


Nästan hela sommaren i 5an hade hon gått runt i samma urringade linne & samma push up..
äckligt..?
Halva Delilahs ansikte & Casandra.

Jaa det här var nog droppen för mig.
Jag vet att allt är mycket hårt skrivet, och bilderna kan anses som privata,
men om hon inte genast slutar ljuga om mig, och använda min bloggadress i sina kommentarer,
ja då vet jag inte riktigt hur det här ska sluta,
inte på ett trevligt sätt iallfall.. kan jag lova!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0