Grattis på födelsedagen Izsabelle !



Imorgon fyller min vackra (hon är världens vackraste!) kusin Izsabelle år, hon blir 19, grattis på dig världens bästa! Du betyder så mycket mycket mycket gumman! Saknar dig så mycket, senaste gången vi två sågs var ju i sommras, det är ett tag sen det.

Men imorgon kommer du och då blir jag nog jordens gladaste invånare! Hihi, satt och pratade med hennes pojkvän Ryan i telefon nyss, haha han ville ha tips om vilken födelsedags present han skulle köpa till henne (ooops det kanske inte jag fick säga?:$ flåt, hihi!) såhär lät det på svenska ungefär (dem bor i London, så han pratar ju självklart engelska) :

Ryan: Men seriöst Amelie, vad ska jag köpa till henne? Jag menar, okej, jag har gett henne smycken, parfymer och andra tjej grejjer varje år! Hon måste väl tröttna någon gång eller?

Jag:
Haha! Hon är tjej Ryan! Men jag vet inte.. köp underkläder eller nåt?

Ryan: Va..? Underkläder..? Typ.. trosor och BH..?

Jag: Jaaa, sexiga sånna då! Och dyra då såklart...

Ryan: Haha, sexiga? String trosor?

Jag: Ja, och BH med spets eller nåt.. men tänk på priset! Det ska vara dyyyrt!

Ryan: *Suck* Dyrt och dyrt.. varför säger du det hela tiden för?

Jag: Hon är ju van att bli behandlad som en prinsessa *flinar*

Ryan: Okej jag vet nu! Underkläder som du sa... och ... hmm..

Jag: Jag vet! Köp piska! *Gapskratt*

Ryan: "What a ... ?! Can you please be serious Amelie?! You are such a blonde Swedish girl who does not think of anything but .. "

Jag: HAHAHAHAHAHHAAH!

Ryan:
Du hjälper mig inte! Åhhhh! Hejdå! *Klickar mig*

-----------------------------------

Haha! Gissa ni om jag kände mig liiiite dissad? Han och jag retar oss alltid på varandra på något sätt..
Han ger mig blickar som skriker "Bortskämda snorunga!" ibland, haha! Men egentligen är vi jätte gulliga mot varandra när vi väl ses 'host host' ..

Men åh, vad konstigt det blev nu då..! Jag skulle ju skriva om Izsabelle ju! Hehe, grattis världens bästa kusin som jag har massor av bra bra minnen med!

Btw, Cassie som sitter här hälsar dig också grattis Izsa , we (L) you!

Kommentarer
Postat av: Mirre-pirre

Heter hon bruden Izsabelle?:o Cool stavning! ;D

2009-10-27 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0