Tonat håret

Hejsan!
Idag har jag varit hos frissan igen, jag blev inte helt nöjd första gången och tyckte att det såg lite för rött ut så jag bad frissan lägga in en mörk toning också och betalade dubbelt, hon hade sagt att det skulle bli precis sådär ljusbrunt, dock blev det inte det, det blev vanligt mörkbrunt. Aja, hon lurade mig på pengar kanske man kan säga..
men iallafall så var jag hos en annan frisör idag igen! Det var en som min mamma hade rekomenderat mig för hos själv alltid klipper och färgar sitt hår där och blir nöjd, hon tog lite mer betalt av mig men det blev perfekt!
Mamma och jag gick och köpte löshår sen också, men löshåret var för ljust och i lite lite fel ton, så frisöen som jag var hos idag fixade det lite senare, det tog hon som halva priset av en vanlig färgning.

Haha så ja...
det hela kostade mig alltså:
* lägga in toning i håret & klippa upp det lite - 550:-
* äkta löshår - 1100:-
* toning på löshår - 200:-

det hela blev det alltså 2350 kr, inte för dyrt och inte billigt, det gick mamma med på! Och jag är jätte, jätte nöjd!:D



Vad säger ni? Blev det en fin färg? Syns det att det är löshår? Haha var ärliga nu!;)

men nu ska jag kila och dricka lite te med mamma och sen ringa till Felix och leka *fniss* lite med honom!
( det är inte min pojkvän! )

puss


Kommentarer
Postat av: erika

Jag tycker att det ser toppen ut! du hann före fjortisbloggarna !=D



//erri

2009-11-18 @ 17:03:09
Postat av: :S:S::S:S:

jaa det syns att det är löshår din äckliga fula fjortis:@asså jag hatear dig :S:S::S:S!

2009-11-18 @ 18:03:42
Postat av: Anonym

jag tycker det är jätte fint!=)

2009-11-18 @ 19:41:23
Postat av: Cassie

Du är jätte snygg i det :D !! <3



/ Cas

2009-11-18 @ 21:04:36
URL: http://casandraholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0