Pissie börjar bli lite gammal..?

Det var länge sen jag kollade in den damens blogg, hon har blivit tråkig, som Katrin Zytomierska.. (jag är har rötter ifrån länder där man inte tycker att bara för att ett efternamn inte slutar på "sson" så är det omöjligt..) fast lite mer patetisk, det verkar som att hon försöker hålla sig fast som en ung fjortis för evigt, stackarn blir ju snart 20 haha! Dock tycker jag själv att hon ser ut som en old lady med sitt trista hår och fjortiskläder.






Usch. Det här känns elakt att säga men hon är det skabbigaste jag har sett under alla mina dar.. !



Kommentarer
Postat av: millie

hjälp va läskiga läppar den jejen hade:s !! men hon är inte 20 hon är la vid 30?:O :P

2009-11-15 @ 16:56:48
Postat av: Anonym

hååller med dig hon liknar min mormor =O

2009-11-15 @ 19:28:00
Postat av: Anonym

elakt skrivet ....

2009-11-22 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0