Nyår

Hej babes!
Vet ni var jag ska fira nyår i år?:O
I Moskva! Det kommer att vara Nelia, Nelias bror, Sofija, Cassie, Hampus, Amir, Nelias brors flickvän Emmie, Emil & Jag , vi kommer att bo i Cornelias & hennes familjs hus i mitten av Moskva i Ryssland ;). FUCKING NICE? hah ja!

Förra året firade vi nyår i London, dock var det bara jag, Lisalott, Cassie & Delilah (och en massa ragg hahaha!)
Saknar det jätte mycket! Alltid lika kul att resa bort med sina vänner!


Jag somras 2008 , vi var på Delilahs sommarställe

Haha jaja, nu vet ni det !:) Eller ja.. har ju vetat det länge nu men ändå :D jag längtar så mycket!
Det gör Cassie & Nelia också för den delen! Men Nelia har ju redan varit där många många gånger så hon kommer inte vara lika förväntansfull som oss andra (inte hennes bror då kanske..)
Önskar bara att pojkvännen kunde följa med.. men nej det finns inte plats och han vill fira nyår hemma i Sverige.

Vi småbråkade lite om det igår faktiskt .. I mean please .. vad har ska han göra i Sverige när inte jag är här?
Och det där med att få plats i huset och lalala tyckte jag lät som "some bullshit" rakt av!
Men nu har vi löst det, och det är jag jätte glad över!
Jag älskar honom verkligen ♥ .


älskling kom ihåg vad vi lovade varanda!
"För alltid, eller så länge du vill" sa vi!



Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag längtar! :) Kommer bli *toppen!(L)*

2009-11-19 @ 17:13:23
URL: http://casandraholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0