Då & Nu

Kollade mina kommentarer nyss och såg att det var någon som hade frågat varför jag bytte "hår" hela tiden, haha, jag antar att det är en ny bloggläsare, för dem flesta vet nog redan det här, men för att inte ni som inte vet ska bli helt förrvirrade så:
1. Jag föddes vitblond
2. Jag köpte hårförlängning
2. Jag tröttnade på att likna fjortisar så jag färgade håret brunt
3. Tyckte inte att det såg bra ut så bad frissan färga om det lite ljusare (röd / bruna toner i)
4. Toppade topparna (haha)
5. Använder löshår ibland.. tyip när jag känenr för det :)

Hoppas ni hajjar nu!:)





(hittade inte bilden utan text... sry)


Nu

Sen till er som säger att jag bara försöker likna Pussie, eller dissie och dem, så kollade jag deras bloggar idag. Och gues what? Alla blonda ;) Jag antar att stackarna inte ens vågar byta något så litet som hårfärg från deras fejkvita, för då ser dem ju helt vanliga ut, right?:)

Haha, så ni kan inte påstå att jag härmar Pussie & Co, dem är ju fortfarande gråhåriga haha :D !

Hmm ha det så bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonathan alm ;)

Söt både "då" och "nu" haha :D (L)

sockersöt är du<3

2009-11-27 @ 21:39:54
Postat av: Anonym

haha din blogg är bäst :P

2009-11-27 @ 23:17:17
Postat av: sveriges BARBIE

du är jättesöt! gillar din blogg och har följt den ett tag! (a) kram! <3 :)

2009-11-28 @ 00:25:26
URL: http://lovealba.blogg.se/
Postat av: michaeele

Har du blvit snällare? Eller är det bara jag som tycker det, förut var du hemsk, asså sjukt bitchig, men nu...

helt okej :D

PS, gillade din blogg både då & nu :)

2009-11-28 @ 17:07:52
URL: http://michaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0