Baby, you were born this way

Njae, det där med att blogga på engelska kanske inte var den roligaste idén som någonsin fallit mig in. Men är fortfarande inte helt säker, vi får väl se *mina svenska tvek-rötter tar över*! Jag har iallafall nyss jobbat färdigt, slutade klockan två och nu är den redan 33 minuter över 2 (när hann den bli det? Jag fick ju skjuts hem...) jag ska iallafall in till stan en sväng igen, och fixa håret hos min frisör. Har låtit mitt naturliga hår växa ut och inte färgat det på evigheter, nu skall det hela slingas (efter en hårkvalitékontroll och lite diskussion) och toppas!:) Kalas kul, tycker jag, eftersom man alltid känner sig så fräsch efter att ha varit hos frissan.
Nåja, vi höres!
Hey guys! I decided to type in swedish... atleast for now, but we will see... if there is many of you who wants me to type in english I could do that aswell. Everything for you babys! :) I'm on my way to my hairdresser, who will highlight my (right now) natural blonde hair (fake it 'till u make it?) and I hope that I will be pleasured with the result.

Take care every body!
XOXO, Amelie



En gammal bild som jag hittade på mig själv som brunett, snyggast i brunt eller blondt hår? Jag tycker blondt, brunt känns bara för mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0