Och priset på årets mest fejkade bloggerska går till..

.. K*ssiekatten her self!
Jag kollade in hennes blogg nyss, och såg att stackarn ska operera näsan också.. hmm.. plastic-is-not-always-fantastic K*ssie! Men jag har förstått att den här bloggerskan tror, att man bara kan vara snygg om man opererar sig.. hon har alltså fyllt på läpparna med rumpfett hundraelva gånger, opererat in rumpfett i brösten och opererat in rumpfett i kindarna! Öhum? Och hon kallar sig smal...? Hon har kanske 100 gånger mer fett i sin kropp än en normal människa har.. bara det att hon själv har valt ställen att placera fettet på.
Jaja, inte nog med det, K*ssie ska också operera bort sin näsa.. japp, ni läste helt rätt! :) Eller ja, lite av den ska hon väl ha kvar, såklart, men kanske blir det en halvnäsa som K*ssie kommer att gå runt med framöver? Vem vet, vem vet.
Jag själv vet att den här "ytterst" mogna 20-åringen läser min blogg, så jag tänkte chockera henne med en bild längre ner.


Sådär ja, här har vi en bild på mig (till höger). Söt va? Jag har för mycket självrespekt för att ge någon betalt för att dem skär upp mig med en kniv.. vilket tydligen inte K*ssie har. And that is pretty bad.. hon kommer nämligen att ångra sig sedan! =)


Not really a naturalbeauty?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-03-26 @ 18:35:43
Postat av: ewqa

2010-03-27 @ 14:33:43
Postat av: ewqa

2010-03-27 @ 14:33:44
Postat av: Milly <3

Du är mycket söt! Fortsätt blogga! :)

2010-03-27 @ 14:34:13
Postat av: Anonym

men herregud...de enda du skriver om när du inte berättar om hur söt och perfekt du är, eller klagar på hur jobbigt liv du har, så hackar du på Kissie? Moget, moooget. Fast vad kan man förvänta sig av en liten fjortisunge

2010-03-28 @ 15:51:57
Postat av: Anonym

du är lik paow!

2010-03-29 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0