Det hänger på öronen? *thehe*

Har ni tänkt på att alla människor har så olika smaker när det gäller utseendet? Jag menar, jag kan gå runt och tycka att en tjej i min skola är superduper söt, så säger någon att "du-måste-skoja-har-du-inte-sett-hennes-lalalala-och-det-och-det?" ..
Ja ni förstår ju själva vad jag menar.
Såhär ser mina "dröm-ideal" ut när det gäller tjejer (låter som jag är lesbisk HÄHÄ, njae men jag menar ju typ hur jag själv skulle vilja se ut!)

1. Ansiktet (det viktigaste)
Ljusgröna eller ljuslila ögon *Jooo man kan visst ha lila ögon :@@@@*
Inte för liten näsa! INTE för svensk "uppåtnäsa".
Stora ögon.

2. Kroppen (det näst-viktigaste)
Smal. Väldigt smal. Mellan lång. Små tuttar * A-kupa * Lite synliga revben. Smal midja.
Typ.. liten och gullig.

3. Håret (ändå ganska viktigt)
Långt!!! Verkligen långt.. typ nedanför-revbenen-långt.. snelugg * emolugg som går ner i ansiktet *
Blont eller svart.

4. Övrigt
Små tuttar som sagt, fina och öppna ögon, smala armar.

Hmmh.. håller ni med mig nu, eller är jag helt ute och cycklar? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU BÖRJAT BLOGGA IGEN? SNÄLLA SNÄLLA RARA!:DDDDDD

2010-06-28 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0