Är med Sakkarias-my-love!

Sitter (öhm, ligger?) här med älsklingeeeemmn * Sakke slår till min hand, 'puss puss'.. låt mig blogga, tack! *
och ja iallafall, vi är fortfarande tillsammans, ja! Ingen av oss har varit otrogen, nej! Han våldtar mig bara ibland, neeeeeeeej!?!? :3
thihi, skämtooosido! Vi ska iallafall sova alldeles strax, och vi befinner oss just nu på hans rum... i hans säng, den är ganska ful faktiskt! Med nalle-puh lakan *HAHA*, ja allvar han har det..! Töntis<3. Iallfall... vad var det jag skulle skriva nudå? Haha blir lite avbruten typ hela tiden.. ;) .. vi är inte normala... men ja.. 
Vi är inte normala som sagt.. Hmm vad mer..
Jo juste! Det är ju skolavslutning imorgon, som ni säkert redan vet (hehe, inte det?) så jag önskar er en bra avslutning och samtidigt en bra början på sommarlovet!


Alldeles nyss.. hmm ni skulle inte vilja se bilden utan cencur (tror jag o.o)

OCH  ETT LITET MEDELANDE TILL MIN PAPPA! ( jag vet att du läser min blogg papi.. )
Hej pappa, Amelie här!! Jag mår bra, jag lever, jag har ätit, jag har hälsat till Sakkarias föräldrar, dem mår också bra, jag ska sova här idag, nej vi ska inte sova tillsammans, ja jag har kondomer om det skulle hända något, ja jag ska vakna tidigt imorgon och komma hem vid överenskommen tid! Älskar dig. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha va gulliga :d vem har gjrort bilden?:'D

2010-06-10 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0