Dryg humör

Hej bloggen, och ni läsare! Kan börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, förlåt, sådär. Sen kan jag berätta för er mina älskade att jag är inte rätt person att skoja och ha kul med just nu! Jag känner mig otroligt dryg, sur och tråkig! Men det behöver jag faktiskt få vara! Känns tyvärr som att jag har subbat ett och annat idag, hela skoldagen var jag som ett vandrande åskmoln.. hmm, inte kul! Var otroligt sur mot min stackars lilla pojkvän också.. usch, jag kan inte ens vara snäll mot mig själv idag! :(

Varför känner jag såhär?
DET ÄR FREDAG OCH JAG SITTER HEMMA OCH SURAR.. hmm ja, folk har nog all världens tillåtelse att vara hemsk mot mig, Amelie drygaN Diamond idag.. haha!

Jaja, det är iallafall tråkigt att känna såhär, men jag ska vara hemma ikväll. Sitta med morsan framför TVn kanske.




Vet inte riktigt vad det här beror på, men jag skyller allt på sommarsaknan och solbrist!




Kommentarer
Postat av: liina

förstår vad du menar, mår också dåligt av detta väder :( men håll ut , och uppdatera när du orkar. bara du uppdaterar (L)

2010-01-23 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0