Pussar

Godmorgon honeys!
Igår så sov älskling över hos mig, så han är här nu! Vi har precis badat bubbelbad, vilket var jätte mysigt, och nu sitter vi här. Typ mysklädda och kramas framför TVn och kollar på "Våra värsta år" hihi.
För er som undrar så har jag ju lov nu, så det är därför jag är hemma / inte i skolan. Men men, jag håller mig helst inomhus när det är såhär kallt.
Oj, nu ropar Sakke att jag missade det bästa... jaja, får väl skynda mig tillbaka till TVn!
Jag önskar er alla en godmorgon och en underbar dag!

Btw, klicka här för att komma till min pojkväns blogg.














Kommentarer
Postat av: David

naaaaaaaaaaaaaaaw :D

2010-02-17 @ 14:11:45
Postat av: www.bahu.blogg.se

LÄS OM AMIR OCH KISSIES HEMLIGA FÖRHÅLLANDE OCH SNUSK VIDEON HÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES HEMLIGA FÖRHÅLLANDE OCH SNUSK VIDEON HÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES HEMLIGA FÖRHÅLLANDE OCH SNUSK VIDEON HÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES HEMLIGA FÖRHÅLLANDE OCH SNUSK VIDEON HÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES HEMLIGA FÖRHÅLLANDE OCH SNUSK VIDEON HÄR

2010-02-17 @ 19:00:17
URL: http://bahu.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fin blogg<3

2010-02-17 @ 19:20:24
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0