Valborg

Snart är det valborg, vad ska ni hitta på då? Själv ska jag tillbringa dagen med några vänner och min kära prins. <3 Jag är (som vanligt) kär och galen. Kanske inte så konstigt när man är så snygg som jag. Nej, jag bara skoja. Or not. Men trots att jag är sådär kär och galen just nu så försöker jag ha ett liv förutom pojkvännen. Annars blir man ju helt fast och bara har sitt förhållande och inget annat... jag tror inte att min kille skulle uppskatta det riktigt heller. Jag tycker ibland att det är super tråkigt att vara ifrån killen, men vi hittar ju alltid på saker på helger och sådär... så det kan man ju se fram emot.
Jag tänker iallafall vara riktigt söt på valborg. Funderar på klänning. TOO MUCH!? Men iochförsig så ska vi ju grilla... kanske inte är supersmart då. Men jag ska till frisören på fredag och fixa håret JÄTTE SNYGGT. Haha, får typ orgasm bara jag tänker på det! Ohhh lucky boyfriend!!!

Jag och... minns inte ens vem. Haha, inte min nuvarande iaf. Tyckte bara att bilden var snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0