Prao

Jaha hörrni, då var det dags för prao:n! Eller ja, det blir ju nästa vecka (v.40). Men leta prao platser börjar vi med nu. Idag. Nu nu nu! Var jag ska praoa är hemligt (än så länge) men jag säger bara: Hoppas att dem ger oss uniform! En sexig, en! Minst 3 storlekar förliten (vilken storlek blir det då? Min är ju XXS...) .

Jag tror nog att ni förstår vad jag menar! Ska iallafall söka prao-plats idag. Och till min hjälp har jag.... tatatataaaa...

1) Robin fulingen
2) Snyggaste outfiten ever! (Jeans från Carlings, t-tröja Monki, stövlar Gucci + för första gången på mycket länge - ingen parfym (ej tillåtet) - bara en fräsh deo!)

Önska mig lycka till, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0