Hairstyle (emo/scene)





Ny kategori!

Sådär ser mitt hår ut just nu, supersnyggt huh?! Pojkvännen har fixat! :3
Hhöhö.
Såhär får du ditt hår likadant.

Du bör ha:
♥ Plattång
♥ Hårspray (Got2be den gula!)
♥ Tuperingskam
♥ Hårnålar & toffsar

Börja med att platta hela håret, tupera bit för bit uppifrån och ner (födela gärna håret så blir det nogrannare). Var inte rädd att överdriva när du tuperar (även om det ser ut som att någon har släppt en atombomb i ditt hår, äheh). Spraya massvis med hårspray undertiden som du tuperar, då håller det bättre. När du har det tuperat och sprayat, platta försiktigt håret där du har tuperat det, då ser det inte frissigt ut och lägger sig väldigt "naturligt". Dra sedan ihop håret på valfri sida och kläm fast det med hårnålar (snyggare med hårnålar som har samma färg som ditt hår) och dra ihop håret till en sid-toffs. När toffsen är klar tuperar du den också *mycket* men låt bli att platta. Vänd sedan huvudet uppochner och spraya med hårspray - SIMSALABIM! Om ditt hår fortfarande ser tråkigt ut, ruffsa till det ordentligt!





Kommentarer
Postat av: Olivia

Supersnyggt hår! Vilken stil har du egentligen? Eller vad kallar du dig? Din pojkvän är snygg btw!:GG

2010-06-28 @ 20:02:32
URL: http://oliviaaas.blogg.s
Postat av: Anonym

Kan du inte byta desugn snart? :(

2010-06-28 @ 20:03:33
Postat av: Anonym

DESIGN SKREV JAG JU >:(((( *****

2010-06-28 @ 20:03:50
Postat av: besa

snyyyyyyyyyyyggt, såg dig och din kille idag :)

2010-06-28 @ 20:05:01
Postat av: Anonym

blir du emo nu bara för att din pojkvän tvingar dig elleh?

2010-06-28 @ 20:05:52
Postat av: Amelie (svarar)

* Olivia: Tack:) tror inte jag har någon särskild "stil" eller så. Men om jag får välja så tycker jag att scene är snyggast ^^'

Anonym: Ska byta design strax.

Besa: Tack, hhähä "Obbbsss..(a)" :3

Anonym: Ja han har snott mina kakor och mutar mig med dem för att jag ska bli emo som han :< *

2010-06-28 @ 20:10:35
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Claudia

Tack bruden,blev skitasnyggt ;D

2011-01-23 @ 17:20:42
URL: http://getoffmybutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0