Nytt år, nya mål!

Hejjs! Jag är fortfarande i Ryssland, skulle egentligen ha åkt hem igår men det är så underbart kul här att vi har bestämt oss att stanna ett tag till :) !
Firade nyår både ute och inne, jätte vackert och kul var det! Och självklart var jag inte full, hallå, det är nyår! JAG VILL MINNAS MITT START PÅ ÅRET! Haha, men jaa som sagt så är jag och mina bf's sånna människor som är roliga i personligheten, inte för att vi har bensin/alkohol i kroppen! Moahahahaha! Så ja det är ju kul.
Ska ladda upp bilder ifrån nyår senare. Men nu ska jag be Cornelia ta kort på mig precis just nu, hehe.

Sådär. Första försöket! Jag brukar alltid bli bra på bild så att, hehe.
Here I am utan smink och med ny hårförlängning! Rawr.





Btw, ryssland har påverkat mig på något slags positivt sätt! Jag är mer som "gamla amelie", dem som känner mig väl vet hur jag är egentligen. Men det gör inte ni, så jag tänker berätta. Skillnaderna mellan blogg-datavärld-amelie diamond och riktiga-söta-amie.

Amie är: Omtänksam, gullig, blygsam, rolig, mycket framåt, mänsklig
Amelie Diamond aKa bloggen är: Självisk, utåtriktad, "perfekt", omänsklig

Varför har det blivit såhär nu då? Jag vet inte. Jag själv anser nog att det är fördommar, som har följt mig under hela mitt liv.
När jag gick på föskola ansågs jag vara den där lilla söta tjejen som aldrig skadar någon.
När jag gick på lågstadiet var jag den som var snällast i klassen
När jag gick på mellanstadiet ansågs jag plötsligt vara en snobb, en som är bättre än alla andra.
Nu går jag på högstadiet och människor tycker olika, men många ser mig fortfarande som Ms. Perfect, eller som en snobb och så vidare.

Jag är ingen snobb, jag är uppvuxen i en snäll och intelligent familj, so? Är det fel?
Allt det här har påverkat mig otroligt mycket, och jag hade förändrats och glidit ifrån mina gamla vänner (ifs skaffat några sötnos kompisar på vägen också) jag hade blivit en annan människa.
Men inte längre!
AMIE IS BACK.

Gammal bild.











Kommentarer
Postat av: melina

Frågestund i min blogg :)

2010-01-02 @ 21:06:34
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: timmy

gulli!<3

2010-01-02 @ 21:35:13
Postat av: mimms

otruligt söt! BÄSTA BLOGGERSKAN ÄR DU:)

2010-01-03 @ 00:08:33
Postat av: Chontelle

Gullsi !;)

2010-01-11 @ 17:01:41
URL: http://chontelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0