Med brudsen

Kände mig väldigt seg imorse, men nu är det bra igen hoppas jag :) . Sitter iallafall på ett mysigt café och fikar med mina brudar! Haha, vad vi äter? Cassie kör på sin kära jordgubbspaj, Ella äter någon lyxig chokladkaka och jag valde en jätte söt cupcake, rosa ofc! Förstår inte alla tjejer där ute som bantar och slutar äta, det är ju sjukt, jag äter som en häst och är helt perfekt smal! ;D
Precis likadant med Ella och Casandra, så snälla små barn, ÄÄÄÄÄT! Okej nu tjuvkikade Cassie på vad jag skriver och säger "Men tillägg att det inte är bra att äta godis! Hallå Amie, skriv det!". Haha så ja, självklart menar jag inte att godis är nyttigt, och har man problem med vikten är det väldigt viktigt att man äter en balanserad kost. Men man får inte en snygg kropp om man slutar äta .. så ja, då har jag brutit hej-jag-bloggar-och-låtsas-att-jag-inte-äter-ett-piss-trenden! Hihi, men men det var väl det hörrni! Langar självklart en underbar bild på sötisarna också;


Ey, killar, checka Cassies tunga...
.. och dröm vidare (a)

Kommentarer
Postat av: eeliiiin du vet :D

hiihihii sötbarn är ni alla tre alltså<3

gggrhhhh cas tunga :G:G:G hahahha förlåt amelie jag är på fluuuumm humör (A)(A)(A)(A)(A)



hehe men serri,

älskar dig från topp till tå :*

2010-01-12 @ 20:21:18
Postat av: Amelie

Elin;

Tssss, du är sötbarn gullet! (a)

hihi dampdampelin (a) älskar dig FET mycket också :* från luften ovanför ditt huvud till marken du går på, HAH. (L)

2010-01-12 @ 20:48:53
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: ViKtowiiaHHh

bra skrivet!

2010-01-13 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0