Lär känna min pojkvän

Sitter hos min underbara pojkvän just nu, och han hittade några söta bilder på oss tillsammans, som är tagna nu under hösten/vintern. Varenda hundradelssekund med honom är underbar, men sötnosen vill väldigt sällan vara med på bilder, haha! Men iallafall, bara för att jag knappt nämnde honom i bloggen förut (pga att vi hade bestämmt att ha en relation utanför bloggen) så ska han få svara på några frågor precis nu när jag skriver det här! ;D
och till er läsare; Såhär tänker alltså en sjukt gullig kille ;) !
Okey, let start!

Hej främling! Du som är snygg, vad är det bästa med dig?
Haha, hej Amelie.. eeh, det bästa med mig är la att jag är så otroligt charmig att jag har en så himla gullig tjej!

Hur tycker du en bra tjej ska vara?
Sig själv! Det misstaget som många yngre tjejer gör är att dem spelar dumma, haha! Tror inte det imponerar på någon kille alls..

Jag är ju yngre än dig, tycker du att det funkar bra trots åldersskillnad?
Absolut! Dock har det aldrig funkat förut, alltså, hehe, du är mer mogen än vissa om man säger så...



Hallå där, säg inget personligt nu! Okej, tjejer - blonda med smink eller brunetter utan?
Svår fråga.. Smink kan väl kännas lite överskattat, särskilt om tjejen har för mycket... usch! Men jag säger nog blondiner med smink, bara för att blondies är så söta!

Så blondiner är snyggare än brunetter?
Sötare sa jag..

Säga "jag älskar dig" på första dejten eller inte?
Njaa, man ska väl säga det man känner, men skulle nog kännas konstigt om någon sa så till mig på första träffen, så nej.. vänta lite med att säga dem tre orden.

Väntade du med att säga dem orden till mig?
Jag älskar dig.

Sex då? Är det viktigt för att en relation ska fungera?
Äsch, alla killar vill ha sex! Men det betyder inte att det inte skulle fungera utan det. Man kanske kan pussas och kramas istället, haha?

Ska vi köra så från och med nu då?
...... *sur min*

Nej, nu tycker jag att du ska svara på mindre personliga frågor, eller om det kanske är mer, Pizza eller hamburgare?
Pizza.. nej hamburgare, nej men vaf*n! Båda!



Katt eller hund?
Kaaatt! Dem flesta män gillar nog hundar, men jag är en kattmänniska..

Berätta för mina läsare hur jag är när jag är riktigt jobbig!
Du är aldrig riktigt jobbig, för du är bara söt när du är jobbig. Men när du tvingar mig följa med och shoppa, det är så tråkig Am.. :(

Haha jaså, är jag egoistisk tycker du?
Absolut! Haha nej, det tycker jag inte älskling!

Ärligt talat nu, brukar du läsa Kissies blogg..?
Vems blogg?

*Suck*, aja, stör det dig att jag är bästavän med din lillasyster?
Nej? Jag och hon är väldigt tajta också, så att det är bara kul att vi tre kan umgås så mycket tillsammans! Som nu när vi ska till Kreta!



Är vi snuskiga du och jag då?
Eh hallå, jag fick väl inte svara för personligt eller?;) Jo men, om vi säger såhär, det finns lägen då det kan gå vilt, typ som i sän.. aa, och lägen då vi beter oss mer som .. ja, vi är lagom snuskiga helt enkelt! ;)

Mina föräldrar läser min blogg, är det okej att det står att vi är vilda i "sän.."? Hahah!
Det där kommer du inte skriva ändå så!

'


Vad är du riktigt grym på då Sakke?
Det här! Kolla den här bilden Amelie, snygg va? Fatta träningsverken efteråt.... oj det här kan misstolkas, lägg till bilden annars tror folk att jag är värsta peddobooi...



Okej! Det var allt! Sista frågan nu bara, vad ska vi göra efter att jag har stängt av datorn?
Du sa ju att dina föräldrar läser bloggen... vi ska dricka te! :)
______________________________________________________________

Jaa, det var det! På bilderna hade jag brunt hår som ni ser, jag färgade ju tillbaka det till blont för ett tag sen! :) Men vad tycker ni? Blondin / Brunett?


Kommentarer
Postat av: Sanna

aaaw så sööttttt han är aso !!!!!!!!!! hälsa han att när han är singel ska han komma till gbg ;););););)



// SANNA

2010-01-15 @ 20:18:43
Postat av: pia

söta <3:)

2010-01-15 @ 21:03:48
Postat av: EMmiiIi

Sjukt söta tsm :D (L) you belong together ;)

2010-01-16 @ 16:29:32
Postat av: Mirre-Pirre

Söt han är :$

2010-01-16 @ 17:37:11
Postat av: Caroline

haha tänkte precis som sanna. NÄR han blir singel vill jag mer än gärna "dricka mycket te" med honom. höhö. ;)

2010-01-28 @ 15:17:12
Postat av: lena

Ha blont hår:D och sakke ska ha mörkbrunt&/svart som han har, tycker jag :D hehe , han är snygg din pojkvän!:)

2010-01-29 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0