Friday

Hejsan svejsan gullungar!
Idag är det fredag och jag kan inte bstämma mig riktigt för vad jag vill göra.. hmmm, festa med tjejkompisarna, dega hemma i soffan, träffa pojkvännen, shopping, spa..? Nej men ärligt talat så tror jag att jag ska ta och ringa some partypeople och så ska vi ut och röjja! Det var ju riktigt länge sen sist!

Förresten, jag har äntligen örjat umgås med barndomsvännen Delilah igen! Trevligt va?! Det är så tråkigt att förlora nära vänner, så jag är glad att jag har henne igen! ♥
Haha, här är en bild från förra veckan, på mig och miss sunshine! Jau, vi filmade lite i hennes pappas bil, ni som läser Dellies blogg har nog sätt det videoinlägget!



Jaja, vad har ni för planer för idag?:)




Kommentarer
Postat av: Hilde

snällt att dissa sin pojkvän :(?

2010-01-29 @ 15:22:21
Postat av: Delilah

Aw bbygirl alltså (':

älskar dig gumman, ledsen att jag inte kunde hänga på ikväll. det får bli en annan gång söt!<3

2010-01-29 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0