En längtan..

Vet ni vad jag riktigt längtar efter? Det där lilla filmlivet, som tillexempel tjejerna på "The hills" lever, förstår ni vad jag menar? Solbränna, shopping, fest, goda drinkar, vänner, skitsnack, skvaller, hår.. ja ni vet!
Ungefär så är mitt liv på sommaren, men nu? Usch! Det stinker! Men snart blir det ju Kreta för min del! Blir nog riktigt, riktigt roligt!

Förresten, en kompis till mig frågade om jag och min nuvarande pojkvän har varit tillsammans i över ett år, och nej, det har vi inte! Dock finns det bilder på oss två tillsammans, men det är för att våra familjer känner varandra väldigt väl, så vi var kompisar innan vi blev tillsammans! :)



Kompis bild på mig och älsklingen i somras, när vi var på semester med familjerna tillsammans!
Som ni ser skrattade han till och med när bilden togs..



Vi två idag, förstår ärligt talat inte hur jag kunde leva utan honom..



Kommentarer
Postat av: ida

aaaw :D

2010-01-24 @ 19:04:01
Postat av: mija

Sjukt fina bilder!:D

2010-01-24 @ 19:08:27
Postat av: S

AAAAAAAAAAAAWHH SÅ SÖTAAW VIIV TVÅ ÄÄHH AZZÅÅÅÅW!



hihe skoja älskling (A) me loves you.<3

2010-02-01 @ 16:30:49
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0