Amelie tycker till

Nu ska jag berätta för er vad jag själv tycker om dagens bloggare.

Blondinbella Tre ord? Okej. Söt, framgångsrik, egen. Tycker om henne. Ärligt talat så skulle inte jag kalla henne för "tråkig" bara för att hon inte super och sitter framför dataskärmen hela dagarna. Jag menar hallå, tjejen har en egen shoppingsida, en stor blogg, har varit med i Let's dance, skriver en bok och kommer att vara med i filmen "Orion". Det där kallar jag lyckat!

Kenza om någon tycker jag har naturlig skönhet. Hon verkar vara en otroligt gullig tjej som inte bryr sig så mycket om vad dem avundsjuka fjortisbloggarna skriver (och får dem att koka över av ilska) och får istället det bästa av livet! Som ni nog vet har Kenza Sveriges största blogg, och det förstår man ju verkligen!

Foki är enligt mig en helt vanlig tjej med inte en helt vanlig stil.. eller? Hennes blogg kan kännas lite väl överdriven men absolut rolig att läsa! Precis som B-bella och Kenza verkar hon vara en sånn tjej som inte märker fjortisbloggarnas ilska mot henne. Haha! Men ja, tyvärr verkar hon enligt mig vara en lite för vanlig förortstjej som går in alldeles för mycket för att verka anorlunda.

Gaybloggen Stackars "lilla" pojken? Haha nej jag vet inte. Är han rädd för att bli vuxen tro? Kanske det, men allvar. Killen är 20 år och det enda lyckade i hans liv verkar vara att festa..? Hmm..? Vad säger föräldrarna om det? Sen försöker han leka för mycket svenebanan. Ärligt talat Amir, färga ögonbrynen! :D

Falsksanning Jag misstänker att jag vet vem "tjejen" är.. och var hon bor.. hmm.. va? Blir ni förvånade? Eh hallå, men dagens teknik håller inte sånt här länge, en polisanmälning och "tjejen" bakom falsksanning blir avslöjad. Men "hennes" blogg då? ganska tråkig, lik flera andra skvallerbloggar, skriver mest om fjortisbloggarna. Jag läser inte "hennes" blogg, bara för att jag själv inte bryr mig särskilt mycket om deras liv!

Dollyblond Söt tjej, fin blogg.. men mer än så? Nae, känns precis som att öppna tidningen "FRIDA" som man läste när man var yngre, haha! Själva Elin då? Gullig, dåliga poser, många svärord.

Egoina Ehee, jag vet inte? Nej men ärligt, hon skriver bra.. men bloggen är ganska tråkig ändå...

Rahlendeldt Lite omogen, små söt/ful, bra photoshopskills! Det positiva är att hans blogg är rätt så underhållande. Haha, fjortistrenden är ju ganska ute nu Krillepille..

Jau, det här är väl vad jag tycker, håller ni med mig? Var det någon blogg som jag glömde?

Kommentarer
Postat av: Paowsi

som att din blogg skulle vara bättre än egoinas eller dollyblonds då eller?:@

2010-01-12 @ 17:27:20
Postat av: Anonym

hhha du ha rätt :) sku vaa kul o d skrive va du tyckee om pissie,dessie o paow :D, fast ja tro ja vet va d tycke om dm dä fjortisbloggarna :DD

2010-01-12 @ 19:07:45
Postat av: Anonym

foki är överskattad :O

2010-01-12 @ 20:23:53
Postat av: VEMVEMVEMVEM

VEM ÄÄR FS? CEMÄ R FS? VEM ÄR FS? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SVARA!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 20:24:21
Postat av: fatima

haha grym du är Amelie typ jag e den enda som fattar, HAHAHA kissie dissie, paow, är inget i bloggvärlden juste INGET :D;)

2010-01-18 @ 19:56:12
URL: http://fatimaaas.blogg.se/
Postat av: fatima

haha grym du är Amelie typ jag e den enda som fattar, HAHAHA kissie dissie, paow, är inget i bloggvärlden juste INGET :D;)

2010-01-18 @ 19:57:09
URL: http://fatimaaas.blogg.se/
Postat av: ttommi

hahahahah sköning att du inte skriver om fjortisbloggarna!

high five på den!;D

2010-01-22 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0