Vågigt hår?

Hey! Alltså det är så sjukt, jag kan knappt tro det, min statistik har ökat sjuukt mycket! Men tänker inte visa er den ännu, ni får se mig på topp 20 listan när det blir dags för det istället!;) Moahaha!







Förresten, jag lockade håret nyss, bara för att se om jag passar i det typ!:) And gues what? It's look perfect on meee!;)

dock gjorde jag inga fula och äckliga gråalockar som börjar i slutet av håret, som en viss p*** alltid gör ;


utan sånna där hollywood lockar typ, thihiih, visst var det fint?:)

(lyckades få till världens mest fail-min på den bilden, därför ni inte får se ansiktet)

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

det var jätte fint verkligen!

snälla kan du svara på en fråga?

Det är så att mitt hår är jätte jätte jätte tjockt och ganska slitet, och livlöst.

Senaste gången jag var hos frissan klippte hon upp lite , fast jag bad henne klippa upp det mer men då sa hon att det inte skulle passa mig.. så då fanns det nästan ingen skillnad.

Jag frågade mina föräldrar och kompisar om jag får färga det i någon annan färg, kanske mörkblont eller ljusblont.

Min bästakompis skrattade åt mig och sa: snälla du, turkar kan inte ha vitt hår.

Det känns som att jah inte får eller kan ändra mitt hår något alls, snälla hjälp mig!

PS: Mitt hår är svart och mina ögonbryn är tjocka och svarta, jag är lika gammal som dig.



(HÅRTIPS TACK!)

2009-09-24 @ 22:21:45
Postat av: Anonym

Du är ju fejk:o

2009-09-24 @ 23:03:57
Postat av: mal

hm. hollywoodlockar är mycket mer mjuka och har ett snyggare svall. dina ser bara ut som en....peruk?

2009-09-25 @ 08:58:59
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Oh girl, you are so plastic.

2009-09-25 @ 11:22:14
Postat av: emmili

riktigt heta!:)

2009-09-25 @ 11:23:00
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL DIG DÅ!

HUR FICK DU SÅ STOR TEXT I BÖRJAN?:)

2009-09-25 @ 11:36:47
Postat av: Anonym

klockrent där med dessie alltså, bilden var så jävla lik.

men att kalla sig själv "barbie" är bara löjligt, de leder till att INGEN kommer kalla dig de, utan bara störa sig och läsa din blogg för att håna dig.

Sorry , men BARBIE ÄR perfekt & de är inte du;(

sad but true!

2009-09-25 @ 14:22:02
Postat av: Anonym

du täcker ju ansiktet på alla bilder, eller överredigerar dem :P orka skämmas

2009-09-25 @ 19:53:26
Postat av: michelle

haha, förlåt, men är du for real? du försöker få fler läsare genom att kommentera dessies och paows bloggar , spamma dom som helvete och säga att du är den nya dessie? men ändå dissar du dom på din blogg? hahaha.

2009-09-25 @ 20:00:00
URL: http://lovemychaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där är inte hollywood lockar idiot, inte ens nära

2009-09-26 @ 15:43:44
Postat av: Anonym

dom var iaf mkt finare än paulinas.

2009-09-26 @ 18:54:39
Postat av: s

snälla lilla vännen.. hur gammal var du nu igen? jag tror att innerst inne har du verkligen dålig självkänsla och känner ett starkt behov av bekräftelse.

2009-09-28 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0