Sjukt trött :(

Nu är min feber bra igen, tur det,
sov lite för en stund sen så har jätte ont i halsen.. inte kul..
dock har jag nått "dagens mål"! :D att få minst 300 besökare, yeah i'm rock!
kommentarerna är inte dem positivaste, men asså, det är ju så när man är svartsjuk .. tyvärr ;) ..
i mitt fall finns det bara ovanligt mycket att vara avundsjuk på :)
Men nu ska jag nog sova lite igen..
Eller jo förresten!
*Mål tills imorgon : få mer än 500 besökare!
Tror ni att jag kommer lyckas?;) HAHA, varför frågar jag ens:) ?


Tjejen som alltid får som hon vill


Naw, ni älskar mig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN ÅH FATTAR DU INTE ATT DET DÄR INTE ENS ÄR MYCKET!? HRA!!!! DU STÖR MIG SOM IN I *************** !!!!!!

2009-09-22 @ 20:57:41
Postat av: { ericafp }

Alltså, ingen kommenterar för de är svartsjuka?

De kommenterar för de stör sig på dig.



Sluta tro det bästa om dig själv,

världen handlar inte bara om dig.



Finns fler människor än du.

Learn and live with it.



Om du varit själv på jorden, vad hade du gjort?

Inte fn hade du jobbat, och inte fn hade någon läst din blogg.



Btw, de flesta har nog bara gått in på din blogg och sen klickat sig ur den snabbt som s*tan.



Tänk inte på dig själv.

Bli inte som Kissie/Dessie, de två finns redan och det räcker med dom.



Var dig själv som sagt.

2009-09-22 @ 21:00:05
URL: http://ericafp.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oj, du får bara fler och fler besökare! =O ^^

2009-09-22 @ 21:04:12
URL: http://danielkl.se
Postat av: Kristoffer R

MEN LÅT TJEJEN VARA ! JAG TYCKER ATT DU ÄR GRYM!

det där är skit coolt och skit grymt att det går uppåt och att din blogg är alldeles ny!

Så you go girl! OCH SOM SAGT: LÅT HENNE KÖRA SITT EGET RACE, för jag märker tydligt att det funkar ;)

kram på dig amelie <3.

2009-09-22 @ 21:11:11
Postat av: Daniel

Sv: Det måste väl vara kul? ^^

2009-09-22 @ 21:11:50
URL: http://danielkl.se
Postat av: dkefjls



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se



JAG ÄR NYA BRITNEY SPEARS KOLLA

Http://maidaam.blogg.se

2009-09-22 @ 21:41:42
URL: http://maidaam.blogg.se/
Postat av: Jasmina

oh jag tror att jag är den enda som ser "ironin" i det här!:D du är inte lite grym, borde satsa på skådespeleri kanske?:)

hoppas det går bra för diG! Jag tänker iallafall läsa din blogg!=D

2009-09-22 @ 22:01:03
Postat av: * * *

mwaha , fin blog . .

2009-09-22 @ 22:13:43
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyssna jag hatar dessi men du e wnb henne å du säger tatt hon e wnb kissie aa hon e de men du härmar dubelt så mkt och ta på dig mer kläder du sätter bara på dig tröjor bree vad hände med underdelen ,å du göre bara för att skaffa uppmärksamhet

2009-09-25 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0