Nyrakde ben !

Hej hej bloggiw,
nu har jag tvättat håret, dushat, rakat benen & andra privata ställen, och snart ska jagtorka & platta håret, klä på mig, sminka mig och sen dra ut, kan ni gissa vad som ska göras? Nja tror inte det va ;) ..

Sen är det bara en sak som jag måste ta upp med er alla,
det har ju börjat gå rykten om att nu när jag och Casandra är vänner igen så kommer jag bara att dissa Cornelia, och det är ju det dummaste jag har hört på länge asså!
Helt ärligt, är det så ni tror om mig..? ^o)
jaja, sånt är livet, det vet iallafall som tur är både jag och hon att jag inte kommer att göra.
Jag och Casandra är vänner, men Cornelia och jag är BFFs, for ever liksom! Vi är blondiner, hahahhaa! :D
Så är det ser ni :) ..


Kolla mina toooooooofflor! Sööta? Söööta?! SSSÖTAW :) !
Grrh I Love Ieeet,
&& I Love min lilla skostorlek som är 37 också, hahhahahahah ..

förresten, en liten smygbild på mig och jätte underbara (HANS NAMN ÄR HEMLIGT) från igårkväll..
jaa ni kan ju gissa vad vi prataar om och varför han håller på att ta på sig sin tröja.. ;) ?
Nyknullade...
HAHHAHAHAHAHAHHAHAH!
nejnej, men alltså, jag tror däremot att jag är nykär.. *hihi, fniss*


Jag & Kissies drömkille som ni absolut inte får se ansiktet på och som kanske sökte in till Kissies new boyfriend och gick vidare?;) Moahahahahaha.. host ;) Nej nej, så är det verkligen inte (a) .. hiihi..

sååja, nu ska jag iväg till honom dådå och sen blogga lite till när jag har kommit hem,
om inte jag ska sova hos killen som kommer driva med Sveriges "största" bloggerska och förhoppningsvis krossa hennes hjärta?:D

Hahahhaaha.. som sagt, Amelie, alltså jag, får alltid som hon vill .

XoxoxO

Kommentarer
Postat av: belinda

haha, försöker du få folk att tro att det där är johannes? isåfall failade du totalt, alla ser väll att det inte är han? bara titta på tatueringarna. dessutom om så var fallet skulle jag inte va stolt, med tanke på det som kom ut! haha!

2009-09-23 @ 18:01:42
URL: http://bbelindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0