My style

Asså hej, ni får fortsätta med att kommentera massa skit till mig, I love it! :) Typ "j*vla wannabe! du kommer aldrig att bli känd!!" eller "Du kommer aldrig att få över 500 besökare!" Well, det har jag redan haft, hade runt 1000 besökare för nån dag sen, kul för mig!:)
Thihi, förresten, har fått lite nya grejjer från mamma,


Okej man ser typ inte.. Men dem är jätte snygga, hmm sen syns mina boobies lite väl mycket, men vadå, ska man ha på sig en tröja upp till hakan bara för att man råkar ha större bröst? Nja tror inte det va! Urringning äf inget snuskigt, det är faktiskt bara kvinnligt på sitt sätt. vem har inte sett lite skinn lixx? Dock är det ju inte speciellt snyggt att dra runt och visa bröstvårtan, som en annan bloggerska, men det är en annan sak det!;)
Iallafall, ska alldeles strax gå och mötaa Nelia, och hennes hund, som nu iallafall heter Tassen, haha jag tyckte det var jätte gulligt iaf, jag som kom med idén för att hon hade skrivit det på min blogg :) Gulligt, huh?
Iallafall, vi ska dra och sola solarium, eftersom jag börjar bli blekis.. och hon också, hehe !

Men ha det bra, hej!<3

Kommentarer
Postat av: j&L

ingenting att trycka upp

2009-09-29 @ 18:25:26
URL: http://justanotherlook.blogg.se/
Postat av: The

så nu kör du kissie, va? haha-.-

2009-09-29 @ 20:39:50
Postat av: .

wannabe dessie? ser så ut du !

2009-09-29 @ 21:05:18
Postat av: Anonym

när du la upp bild på dig själv i bh så ser men helt klart att du typ har A. och det är inte att "råka ha större bröst".



ge upp, du är ful och äcklig. & juste no boobs

2009-09-29 @ 21:23:11
Postat av: Anonym

Sen när kallas hon för nela?:)

2009-10-02 @ 13:47:05
Postat av: Anonym

Nelia* haha

2009-10-02 @ 13:47:11
Postat av: louise

jag säger bara ett ord...tragiskt!

2009-10-30 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0