Mitt hår <3


Taack =) ,
jag har naturligt blont hår som är silverblont / vitblont på sommaren, men ibland på vintern brukar jag använda silvershampoo, så det är ingen färg jag färgar håret med! :)
Dock brukar min kompis Cornelia färga sitt hår från brunt till blont, vad jag vet brukar hon använda en färg som heter "MOOD ultrablond" och den fungerar alltid och ger lovat resultat.
Sen om du menar att mitt underhår ibland är svart / rosa / någon annan färg så är det löshår , ggrhh love it!:o


Barbie är naturligt blond ;)



Kommentarer
Postat av: MELISSA

du är så mycket snyggare än d***** kör på ditt egna race! DU SKA SLÅ UT HENNE UR TOPPLISTAN, okej?:)

2009-09-26 @ 18:40:27
Postat av: Mandana

HEJHEJHEJ 14 flicka, såg bilden på dig att lagt in en bild på dig själv push up och säger "jag skiter i era kommentarer att jag har små bröst jag är bara fjorton " ja, du är bara fjorton, fjortonåringar ska inte lägga in bilder på sig sjäv i push up bh där alla ska se. Shit VART ÄR DENNA VÄRLD PÅ VÄG?



Okej, förlåt att jag dampar på dig även fast jag inte känner dig... men ingen har fan respekt för sig själv nu för tiden, särskillt tonåringar, ni är fortvarande barn, börja beté er som det.



2009-09-26 @ 18:55:26
URL: http://snowwoman.blogg.se/
Postat av: sara

Undrar hur många fjortisar det finns i Sverige...??

2009-09-26 @ 19:54:38
URL: http://superbadsara.blogg.se/
Postat av: Natta

Asså ärligt talat gillar jag Paow och Dessie mer än dig, ja du e fin men herregud!!

2009-09-27 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0