Jag skojar ;)



Strunta i inlägget under, thihi,
ingen går runt med push-up hela tiden, inte ens jag, och jag skiter i VARJE skitkommentar om mina bröst. Jag är 14 år, och för min ålder har jag en helt nomalstor byst. Sen bryr jag mig inte mer, ingen är smal och har bröst som står 6 meter ut, om man inte går runt med 3 push-up BHar, så ja.
Jag vet att många tror att nomalt är att ha bröst som glider ut ur linnet hela tiden, men så är det inte, om man inte har mycket fett i brösten :) ,
jaja det var det från mig, så strunta i att kommentera mina boobs hela tiden, jag vet att ni älskar dem ändå !
Men ja.. det räcker!

Godnatt (L) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle fan bara vilja...... ahh.. du fattar ^^ fyfan se nice du är

2009-09-25 @ 23:42:23
Postat av: Jennifer ღ

Trevlig helg :D

kram jeffelina

2009-09-26 @ 00:59:55
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

Trevlig helg :D

kram jeffelina

2009-09-26 @ 00:59:55
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: CIlla

JAg undrar vad du har för föräldrar egentligen? Hade du varit min dotter så hade du ALDRIG fått gått klädd som du gör.

2009-09-26 @ 07:33:44
Postat av: Anonym

lilla gumman, jag är 15, är smal, och har 65DD :)

avensjuk? tänkte väl det.

och på riktigt, du tar foto på dig själv i bh och lägger ut det på din blogg?

plus, att bröst består av fett på tjejer om du inte visste det. haha

2009-09-26 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0