Gym, solarium & skola!

Igår var jag och Nelia på gymmet, och slet som in i....
haha, men asså det är faktiskt rätt gött! Inte för att vi egentligen behöver gå ner i vikt, men alla vill väl bli mer vältränade och friskare?
Iallafall, vi körde solarium i 10 minuter, det räcker liksom för oss icke blekfisar!
Så ja, det var jätte gött, sen igår kväll körde vi på med lite blekning för håret ;) mest på mig, eftersom inte Nelia vill ha jätte ljus / vitblont hår, men jag passar ju bättre i det så. :)
Och så är det nya löshåret på då såklart, grrrh! Love et!


Jag i omklädningsrummet, precis innan vi solade.
Lägg märke till att jag inte är för blek naturligt ändå (a) !



Grrh, love to be me!


Skit knasig bild från igår, jag och bästavännen <3.

Aja det var bara det, så att ni vet att jag fortfarande lever &så! :d
Nu ska jag till Nelia och knulla<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är sjukt söta!

2009-09-30 @ 17:27:12
Postat av: ddd

Hallå.. du har fortfarande inte bra uppdatering?! :S

2009-09-30 @ 21:39:54
URL: http://ddd
Postat av: AHAH

din mage på första bilden?

du har faktist inte nån fin kropp , jag tycker du borde träna lite , sen kan du leka fin :) om det någonsin kan hända..

2009-09-30 @ 22:25:28
Postat av: dddd

alltså.. din blogg är bra,

men tro inte att du kan bli känd om du har såhär jävla dålig uppdatering!!!!! :S SOPA

2009-10-01 @ 19:39:38
URL: http://dd
Postat av: anna & michelle

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar. vi har inte bara sex, vi pratar om det, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om det i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-08 @ 20:19:11
URL: http://makinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0