Familjträffen är över, jihi!

Såååå, äntligen är familjeträffen klar, eller ja, mina sysslingar + deras föräldrar + några till ska stanna över natten i vårat stora hus, och gissa vad min syssling är typ hur het som helst !:o
Och snacka om att han kollar in mig :$ gggrrh blir det kanske lite mys inatt?:g mjo vi är ju släkt men asså,
har inte tänkt skaffa barn med honom eller så, baah mysa lite ;) (a)
hihi, men nu har jag städat mitt rum + plattat håret & bytt kläder.
Alltså jag är så himla barbie! Kan inte gå runt i samma kläder & samma frisyr i en hel dag :o haha slår vad om att när jag ska försöka skaffa barn med någon nån dag kommer jag typ säga mitt i det hela; du vänta, ska bara bättra på sminket lite och platta håret. Hahahahh.. mmh humor alltså,
men men, man är ju Barbie ändå så ;)



GRRRH, så sexiig jag är alltså ;o !

Btw; Är jag inte sjukt snygg i mitt svarta löshår i underhåret? Shit så hett säger jag bara!

I know you love me biatches! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

öhm

2009-09-06 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0