Blonda lilla mig hihihihi

Hey!
Jag känner mig så sjukt duktig asså, festade ingenting igår hihi, duktigt! :D
Så vaknade vid 9 tiden idag, wow jag är bäst!
Så mmh, och så har jag bytt om, till ett par vanliga (men skitdyra) mörka jeans, ett svart linne från LEE, och så har jag fixat mitt hår, så det ser skit snyggt ut ;)


Wow, kolla bilden, jag skulle se så bra ut som modell typ! :O
får man vara så vacker verkligen?:$ (a)
MENMEN,

jusste! Det blev en liten fika med min kompis Emelie igår, hihi, och idag ska vi blondera hennes hår !:)
Som sagt; Jag umgås bara med blondiner, I LOVE BLONDIES; (L)


Vi två igår (:

Men snart blir det blondera Emeliebbys hår dåva ;)

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0