Barbiedenthouse

Hej allt och alla!
hittade en bild på min dator från nån fest eller nåt sånt trorja, kolla mitt hår, kolla mitt blonda perfekta hår! Man bah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ;o !
det är verkligen barbie varning på den bilden alltså, hihi (a)
alla alla alla vill ha mitt vackra & underbara hår :)
för er som undrar om det är löshår i ;
jaa lite lite lite underhår är löshår, men som sagt inte mycket alls (:
hade så långt innan jag klippte mig, men var tvungen att klippa det eftersom det var för slitet :( .
men visst är det fint mitt hår?<3


Just cas I'am the originalbarbie .. !

I know you love me!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Kan nt du ha en videoblogg?

2009-09-07 @ 21:56:31
URL: http://www.nelliew.blogspot.com
Postat av: kalle anka

snälla lilla hjärta, du kan inte mena allvar att du inte har photos. den här bilden? :/ av erfarenhet av det jobb jag har så snälla säg inte att du menar allvar :/

2010-10-04 @ 03:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0