Barbie ska på semester.. snart ..

Hej bloggen! Gissa vad? Mamma läste min blogg nyss, och hon läste det där om London, och så frågar hon onm jag är sugen på att åka på semester.
Vet ni vad svaret blev?
"JAAAA!"
så då blir det en planerad semester dådå, i slutet av Januari - mars.. för det är bara då mina föräldrar kan ta ledigt, buuhu, men WOOOHO!
Hihi, jag kan redan föreställa mig det, sol, klarblått hav, vit sand och självklart snygga killar.. mjaauu me like! ;**






bilder från senaste gången Barbie var på semester .. I miss <3!

så är det om man lever mitt perfekta Amelie liv!;)
Nu ska jag lyssna när min mamma pratar med Cornelias föräldrar om det här, självklart ska bästavännen och hennes familj med!:o
Eller egentligen, där skrev jag nog lite fel,
Cornelia är en syster för mig <3 så vi alla är samma familj, right babe?<3
Barbie & Beauty forever! <3
(snart kommer serien också, thihi!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BORTSKÄMDA LILLA SNORVALP DU TROR ATT ALLA GILLAR DIG MEN ALLA GILLAR DIG FÖR ATT DU ÄR BLOND OCH SER BRA UT OCH HAR FINA BRÖST!!!!!!!

MEN DU ÄR BARA EN KLONING AV DSSIE!

2009-09-26 @ 20:13:18
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gött!!



Jag ska till Thailand som vanligt i en månad eller så. Det är skönt att slippa vintern och kylan lite grann.



Det hade räckt med 2 månader vinter här i kalla jäkla Sverige istället för typ 7 månader som det är nu. Kallt och ruggigt alltså :)

2009-09-26 @ 20:26:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: nilsson

riktigt fina bilder!!!

2009-09-27 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0