Amelie här..

Nu så sitter jag här med Amanda, min lilla blonda underbart vackra Amanda då alltså,
hihi, kolla världens mest misslyckade bild på oss två, men där ser ni iaf vackra henne, och mina långa smala fingrar och vackra naglar och vitblonda hår, ggggrrr me like! Jag är en riktig blondin, inte som en viss Polackkissie med grått hår & paowmedögonsomsitterolikahögt ...


hej, hej, hej, jag är bara fjorton år, kom och se på mig, kom och ta på mig ..


Kolla kolla, så söt jag är ? :)

Men mmm, det var väl det då :D
förresten tycker jag att mina senaste inlägg är fett torra och tråkiga ;o men men, det ska jag självklart ändra på :)
Håll ut !
Snart är Amelie igång! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju ut som Jenna från i taket lyser stjärnorna!!!!

2009-09-08 @ 21:22:42
Postat av: Josse

om man kollar på de bilder som hon casandra holst la upp på dig på sin blogg och på de bilder som du lägger upp, ingen likhet alls. Man kan inte tro att de är samma person på bilderna :s

2009-09-08 @ 22:05:06
Postat av: Side!

Ja de var jag, haha e du nya Kissie eller vad ?

2009-09-10 @ 10:23:15
URL: http://sidek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0