Amelie goes vaken



Hey Babes!
min lilla väckarklocka ringde nyss, det vill säga Cornie, hon är fortfarande jätte förkyld den stackarn, så det blir ingen utegång för henne, btw så har vi ju ingen skola idag men imorn börjar det hela igen, usch jag vet inte om jag orkar med skolan .. :s mamma brukar typ tvinga dit mig och muta mig med saker och pengar, hahaha !
I know, jag lever drömlivet.. ;$
Men men, kanske blir att träffa Casandra en stund lite senare,
klicka HÄR för att komma till hennes blogg.
Om vi får igång Casandras systemkamera blir det å ta en hel del bilder trorja, kommer upp på bloggen isf såklart.
Förresten igår skrev jag ju att jag som mål ska ha att få över 500 besökare på bloggen idag, :)
Såklart kommer jag att lyckas med det, eller?

Kommentarer
Postat av: Henrikie

Jag tycker att du ska satsa allt för att slå pussie och dissie ;)

2009-09-23 @ 18:07:14
Postat av: Lisa

kikar in :D

allt bra ?

2009-09-24 @ 15:57:07
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0