Ursäkta mig dåå.. -.-

Jaja, jag har haft dålig uppdatering, men dahh, jag har faktiskt ett liv, om man säger så!
Jag skiter fullständigt i om min blogg blir "känd" eller inte!
Jag har redan ett underbart liv ;)! Men iallafall, idag är det ju veckoslut, och det innebär besöööksrekord, det är så det alltid funkar för mig:P , så den här gången ska det alltså bli högre än 1000, okej jag har redan haft 987 men ändå, högre än 1000! And that's it!;)
Jag bloggar inte för att jag vill bli en pinsam "bloggkändis" som bara får en liten stund i rampljuset och sen tror att den är nya Paris Hilton, ptss! Skämmigt & Skabbigt! :$

och förresten, när jag nu ändå är inne på ämnet skabb .. jag måste bara säga det här.. "ALLTSÅ DET ÄR JAG SOM HAR KOMMIT PÅ MYSDRÄKT, JAG KÖPTE MIN FÖRSTA NÄR JAG VAR 13 ÅR! JAG HAR TYP 10 FÄRGER!"
Jag menar hallå eller? Min mamma hade köpt en sånn till mig när jag var 3 år! -.- du har inte startat någon "fjortismysdräktstil" lilla gumman, det är dem som tillverkat kläderna och designat dem som har kommit på det!


En kille i min klass gjorde den här bilden, hahahahah hela klassen satt och skrattade ihjäl sig, you'r perfeeeeeect bitch, nat!


Jag lovar att uppdatera mycket mer än vad jag har gjort nu iallafall, saken är också den att jag inte hittar min kamera, som förmodligen har blivit snodd.. IGEN!
Asså sånt händer alltid mig när jag lämnar mina grejjer nånstans i någon minut, fattiglappar, gå och skaffa er ett jobb ! -.-

Kommentarer
Postat av: Moa Josefine

Hon ser sjukt gammal ut på den bilden :s..

äcklig hon är utan smink !!

2009-10-02 @ 13:46:19
Postat av: adam

du har en väldigt fin kropp gumman, vill du se en 23 cm kuk i cam? Och kanske får man stoppa upp den där bak på dig?:$

adda msn, jag heter adam och är 18 år !;)

2009-10-02 @ 14:20:00
Postat av: ddd

Du ville ha en känd blogg nyss! Herrefgud, du är ju sjuk lilla vän;)

2009-10-03 @ 18:37:42
URL: http://ddd
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-04 @ 17:15:17
Postat av: less

herregud, ja älskade din blogg i början. Du KUNDE bli något stort tror jag :P

Men du suger just nu.. :P

2009-10-07 @ 16:31:30
URL: http://he
Postat av: ¨Felicia

Herregud! Sluta göra bort dig ingen vet vem din jävla blogg är nu ser man vem du är shit? Ò R R E .se??? DU är en äcklig liten skitunge som snackar skit om kända bloggare? vadå så du är bättre? Varken dessie paow eller paulina Friman lägger upp bilder som en jävla slampa! Snälla? Kom på någonting bra att skriva om, vad är de här? folk bajsar snett på dig. Alltså skrattar åt dig de roligaste är fan att de förmodligen bara är gubbar ifrån 50 år och uppåt som spanar in din blogg och runkar en snabbis och loggar ut H A H A. Snorung väx upp eller lägg ner bloggen. För i helvete är så trött på "bloggare" som DIG.

2009-10-10 @ 23:07:10
Postat av: Anonym

du är snyggare än henne, men mycket mer fjortis -.-!

2009-10-11 @ 12:24:33
Postat av: super söta sofia ($$$)

Alltså din mage ser hur jävla blek som helst...om jag vore du skulle jag solasolarum (inte för att jag behöver de) och lix du ser skit hårig ut på magen :S du är och blir kanske den försa tjejen som blir tvungen att raka sig på magen!!! de var två tips åt dej...TA ÅT DEJ FÖR FAN!!!!

2009-10-16 @ 21:39:04
Postat av: Anonym

som ser ut som en sån där man kan hitta i sthlm, vafan heter de nu igen, jooo- H O R A

2009-10-17 @ 06:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0